tisdag 21 oktober 2014

Fullspäckade dagar..Brut Amsterdam & Restaurang Rött levererar...



..Ännu en ...



skapande dag har förflutit i mitt liv..
mina arbetarhänder är sönderbetsade..färgingrodda och valkiga..
somsigbör
när man lever med kofot i ena handen och penseln i andra
mys
dagarna är nu fullspäckade med mysiga skaparplaneringsmåsten
härliga fina föränderliga tider
sen att jag upptäckt favvisen Brut Amsterdam på instagram väcker ju ännu mer inspiro 
..om inte annat villhabegär..
gårdagen gick jag och småfixade lite "sådantdärsommangärnaskjuterupp"härhemma
typ som högsta hyllhörnan i den inbyggda väggfasta bokhyllan..även rensat lite i den kvarvarande boksamlingen
ut ska de som jag inte vill ha längre och in ska de som jag vill ha mycket.. 
skönt..
sen måste jag ge en ros till fina mannen på Restaurang Rött...
när vi ramlade in sen lunch och ville ha laxen som var slut på menyn 
vips så fixade han finaste Gösen som ersättning
Det ...är service det..
detta är givetvis min inspiro
blandat med glimtar från dagarna som gått ..allt genom min instagram






















































































...imorgon bär det av till Ikea och husen bredvid
inskaffa material till julskyltning
för att sen på Torsdagen tillbringa dagen i Saras ateljé för att göra juliga ting såsom 
stoppa korv..göra polkagrisar..slåinmysigapaket
.....ja ni inser.....
julen äro snart här
julnörden jublar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar