måndag 25 mars 2019

Tjohoooo......I´m back & Kastmanska infernot pågå.......

nu ni


blev det lite roligt igen
lägga in på denna sida
efter nästan två års uppehåll
mest 
intressanta är
att 
inte mycket har hänt
existentiellt
för 
i min yttre verklighet är det precis som vanligt 
tusenoettprojektgärnasamtidigtuppochnedochenjääääävla fart

håller fortfarande på med Hötorgshallen 
där jag still är deras dekoratör tillsammans med min ljusa hälft och samarbete med reklamfirman Hummingbirds
mindre inredningsproject ros iland i mellan 
men tyngden ligger i mitt måleri 
själen vi pratar om själen


glimtar från senaste månaderna 
är 
måste åka ned o jaga fatt i favvisen långben..

till Prags loppisar och byter Sara mot en uppstoppad fasan

hur många koppar kaffe kan man inta utan att gå under av mysfaktor
tillika rött i glas

jag har bytt bort mitt alterego mot ett varumärke
det ska fan stå CK på allt

middagar mums är givetvis i fokus allthetime
även lärt älsklingsRagnar att säga Ohlalaaaa när jag kommer 

och framförallt
visar jag finger mot 
alla som tror de kan säga åt mig vadsomgöras skall

en mogen kvinnas motto



















































































































sammelsurium mina vänner
uppmixat med kärlek i övverflöd
där mina små runt om mig blir nästintill vildare än moi
gäller ju stilla denna oerhörda lust till livet harjaglärtdem
och
så fick jag pussa Långben 
och 
Holly krama Ior
mys
nu väntas mer project
utställningen pågår till nästa Söndag 
jag åker till Budapest och försöker byta bort Sara igen kanske mot ett uppstoppat vildsvin 
sen 
är det dags
att bosätta sig på ön 
och flytta omkring saker och se allmänt mysig ut








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar