tisdag 26 december 2017

Fråga mig vad har di INTE gjort senaste tiden

fråga mig inte vad du gjort utan vad har jag INTE gjort 
de senaste veckorna


varvat med mina dagliga promenader med min svarta skugga 
har det julskyltats...dekorerats..
emellan intagit kulinariska mumsbitar frotteras med vänner.. kära.. barn ..och vovisar
pust
lägg på lite influenser..egna julfirandet
är det klart 
glimtar från denna kakafoni & sammelsurium kommer här 














































































































tur att man får tid att landa 
bredvid sina små
i sin älskandes famn
nära sina vänner
alltid med något gott i sin gom 
så berikad
önskar er alla en härlig fortsättning på helgerna 
&
ett riktigt fint 2018





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar