torsdag 23 oktober 2014

Härliga Dagar fyllda med Julförberedelser..Hittat Två plåtfönster & Härmed även Korvstoppningserfarenhet...

..julen harpåbörjats..

med start i Saras ateljé
där vi stoppat/sytt jukorvar i oändliga längder..lyssnat på smäktande julmusik..
skrattat..planerat ..
för att sen bege oss ut på stan och köpa in fina juliga ting till rekvisita
i år blir det renfällar..renhorn..travar av önsketingsböcker..
och hörochhäpna
färg
vi skapande av vitsvarta ting
men nu behöver vi färg
omhuldade av glittrande julig fröjd
detta såklart är min lekfulla inspiro
allt från mitt instagram









































..min dag berikades även av två par oerhört tunga plåtfönster som jag hittade i en byggpåse..
Bahh..de kommer göra sig så fina i mitt formbyggda badrumsskåp jag just skissade upp..
igår kom stora tröttheten över mig och jag skippade min dans och sjönk ned i ett mysigt biomörker..
med en oanständigt stor godispåse tog jag m,ig själv i handen och satte mig längst fram "detärfördelenmedattgåsjälv"och avnjöt franska filmen  bröllopskaos
lättsam..förutsägbar feelinggood film 
var precis vad jag behövde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar