tisdag 18 november 2014

Härlig start på Fotografiska & Mitt hem artar sig .....

...den som går vilse finner nya vägar...

mmmmm...de orden tycker jag om 
kvinnan som gillar de mest snåriga omvägar här i livet
 ...bara för att..
finna 
..idag fann jag en liten skylt på väg mot fotografiska ..men myys..
det måste man ju prova/äta in ..
..mitt mål var börjadagenmedfikulera med min vän Lena
härligt fint att sitta i en helt folktom...vacker lokal och blicka ut över vattnet ..
mmm..bättre start än detta kan det ju inte bli
de håller på att hänga om så utställningsrundan "efter dryga timmen av goda latte och skrattintag" blev inte så lång 
min inspiro
 är glimtar från de vackra lokaler som tillhör Fotografiska..ett årskort är ju ett måste här
 .om inte annat för att starta dagen med härlig fika och
 bara herr/damrummen är infakto mer sevärda än utställningarna 
även glimtar från mitt mycketvälsorterandehem


































































...härliga morgonsamtal sätter ribban för dagen
även fina komplimanger haglar över mig när min Holly frågar
 dels hur jag tyckte det var att leva med dinosaurier ..dels undrar om jag ska dö snart för hon vill skaffa papegoja...
jajäklar..
äldre blir vi alla men att jag enligt Holly ser ut som om jag stod med ena benet i graven ..
hmmm..funderar om jag ska ta ett snack med tomtefar..inga julklappar detta år
fantastiskt roande är det iallafall
imorgon mot lägenheten i vasastan 
vidare till min dans
och det är Frida "från stora skuggan som spelar"
tjohooo...då gäller det att dansa 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar