fredag 5 september 2014

Golven Hägrar..Pussar mina minisar & På Söndag stänger vi....äntligen

finns bara några få ting 
som kan slita mig från det absoluta
 viktigasteilivetjustnusombaramåstegöras
 börja måla & göra mina golv
de tingen är ju mina älsklingar
golven har jag en vecka på mig att fixa iordning
i hallen och köket har jag slängt ut äckelmattorna och finaste trägolvet har skrapats fram..
nu ska det bara slipas till och få lite Kastmansk kärlek över
stora rummet ..målar jag trägolvet vitt ...såklart
sen 
är det fyra veckor med målarpenslar
mot öppet hus den 5 Oktober
full fart
som vanligt 
























































..så ibland måste man ta en liten pusspaus
och vad passar bättre än i en tom Biosalong
mmmm...mys denna eftermiddag och sedvanlig chokladbollsrullning efter
..nu..
mot slipmaskinen
fantastiskt 
och på Söndag
nattar vi butiken för denna säsong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar