torsdag 26 februari 2015

Barnarum..Bygger Loftsäng upp till tak & Det finns mången nyanser av Rosa...




organisera..strukturera..bygga om..
och flytta saker



jag vän av ordning
har satt mina skapande händer i Hollys rum
mmm..har lekt med tanken att bygga en loftsäng upp till tak ..dela upp i olika världar/avdelningar..
även bra att ha flera sängar nu när kompisarskasovaövereranbörjarsåsmått


och det bästa råvirket/byggmaterialen 
har ju somsagtinnan Ikea
har alltid åkt först dit när jag haft inredningsprojekt
dels är det riktigt bra genomtänkt torkat virke att ha som grund..dels.man kan bygga om de flesta hursomhelst och relativt gediget..
sen är det bara åka till brädgården och komplettera..
baraförattdetärsåhimlakulattleka
göra barn rum
har jag fått fason på första delen av Hollys otroligt höga loftsäng
vid frukostbordet imorse sa jag till de små öronen
skriv en lista vad du vill ha i ditt rum
efter mig hela dagen har en predikande liten ljus varelse följt mig i hälarna och läst upp önskelistan

riktig enhörning..rosa..slott.rosa..pool..rosa.hundgård..rosa...spindelmannen..rosa
yepp.
.vadbraatthonharenmammasomärtokigisvartochvittdå
hepp..
kostarpå att vara en Kastman
hopp...
















































































..ok nöjd var hon när hon kröp ned i sängen igårkväll
trots att inte Barbieavdelningen högst upp inte blev klart..tillika rosa sänghimlen jag i ett ytterst svagt ögonblick lovat
menmen...finns mången nyanser av rosa
Askrosa är en fin liten nyans..speciellt i franskt linne 
nöjd.....är inte jag med denna helt sömnlösa natt bakom mig
hönsmamman har typstupikvarten gått och kollat den lilla tyrannen
hon kunde ju faktiskt ramlat ned och brutit nacken.
.klämt sig i springorna ..hängt sig i pippitofflorna..inte hittat till sin mamma osvosvosv
..sunda funderingar i nattens mörker
elände vad slut jag kommer vara nu när jag ska möta upp min fina Sara för några glas och matbit
men att bara träffa Sara en liten minut ger kraft som
 spindelmannen himself 




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar