fredag 17 april 2015

Målardagar...Champagneglas i Bandagehanden..& Intensiv helg framför mig..

..har fått måla en del iallafall

mmm..tur att man heter CarolaDurazellKastman
för snabb är jag när jag väl sätter igång
annars har stigen till farbror doktorn blivit väl upptrampad
vadfasenärdetfråganom
detta har jag inte tid med
skulle "som jag alltid påpekat" velat vara karikatyrseriemålare
för ironiskt är det när det snoras..haltas..handen är obrukbar och febern bultar i den kastmanska kroppen 
men dansa ska hon och dricka vin ...champagne gå på konserter och releasepartyn..
och idag har två sjuklingar här hemma bakat kakor..städat och myst i allmänhet 
nåväl
manleverjutrotsalltbaraengång
men citatet-En frisk har tusen önskningar den sjuka endast en-  är ju anslående
tänkvärt

detta är min 
 inspiro
allt genom min instagram 














































...Härliga vårliga kvällar med min Sara 
har förflutit
kulturellt så det förslår
på alla fronter
men 
nu får jag stå mitt kast
och ställa in min Bluesdans ikväll
för med denna intensiva helg framför mig så måste iallafall febern ned..
Jag och Holly springer även uppochned för trappan här i vårt hus..
för grannens lilla hund har fått valpar
och man vill ju bara pussa ihjäl de små liven 
förvalparärjudetsötastesomfinns
och imorgon kommer min stora älskling hem
ochhennevilljagocksåbarapussaihjälännumeromdettaärmöjligt
fantastiskt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar