lördag 21 mars 2015

En vecka i Bullerochbångfreakland.. Äter mig genom dagarna &Nu...Bangkok...














yepp...


så har vi varit i Buddhaland i en vecka 
"sålängetogdetattfåinternetattfunkapådenbärbara"
vi har kommit tillrätta
i detta 
bullerochbångfreakshowglittermencharmigaland
hårt liv dessa dagar har passerat
har en väl upptrampad stig mellan poolen...massagen..skönhetssalongerna
för att däremellan gluffsa...surpla i mig alla slag av läckerheter
och detmåjagsäga är en hel del
för gillar man inte att äta
ska man inte åka hit
min korta inspiro är ubertöntigt falangtema 
från
 min instagram

lattetarmen kallar ..klippte mig a la Thaibrud..karasellärkul och streetvyer













































































...även min sköna tolkning av nattmarknaden..
mmm..i varje hörn finns de
mina absoluta favoritfåtöljer
en halvtimme där en timme där..
ommannuhadebristpåvadmanskulletasigtillidettaöverstimuleradeland
tänk
lika mycket som jag älskar dessa sköna företagsamma oerhört loja människor som inte skulle höja på ögonbrynet om en elefant skulle flyga förbi
för de verkar verkligen inte bry sig
lika mycket knorrar min vänavordning ådra
några veckor här räcker

imorgon
Bangkok
tjohooooo....äntligen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar