torsdag 11 september 2014

Det lagas..bakas i Kastmanska köket & Full fart med målningar...

..idag kretsade eftermiddagen runt mitt stora bord


älsklingsMaud och Leif kom för att beskåda nya lyan
samsas runt ett bord fullt av kulinariska rätter..kärlek
det känns bra 
att laga mat och baka 
i mitt kök
som kommer "närdetäromgjort"bli vansinnigt fint
bra energi är det här..lugnt..tyst och stilla
och jag vilar ut efter oerhört jobbiga slitsamma år
snart kan jag andas med både mina lungor
ska bli fantastiskt
min inspiro är mitt hem i kärlekens tecken där jag bad Holly rita "små" lappar som bordsplaceringar
även hon vet inte vad lite grann/smått är 






































































har även hunnits med flera timmar med målning
minisarna ligger nu på mitt oerhört vackra trägolv och väntas på att sättas på fina papp





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar