fredag 12 september 2014

Äntligen Trendig..Absolut produktiv & Golven hägrar...överallt

yepp...så var man då äntligen trendig


där satt den 
kvinnan med bondgenerna som inte kan vara utan sin gröt på morgonen och även eftersöker mer grötfik runt kröken
nu kanske det kommer 
nåväl
härlig fantastiskt berikande målardag med ubermysiga minipauser där jag sätter min lilla kopp på mitt lilla lilla blå bord ..
mellan målningarna
tiotal kom till idag ..de finns på konstbloggen
annars är det golv som hägrar i den Kastmanske hjärncellerna
jag drömmer...tänker..fantiserar och målar golv..
detta är givetvis min inspiro
fann några fina att dregla över på härliga sidan milk 














































och detta blir vitt
nästa vecka
kan inte göra något på de andra golven innan jag målat stora rummets vitt
härlig helg väntas 
farmor var på middag idag
ömsinta farväl då hon sticker iväg åtta månader till Asien 
men vi åker ju dit två gånger och hälsar på 
tror nog att det blir en liten tripp om några veckor










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar