onsdag 10 september 2014

Äntligen är Vardagslunken här...Svartvit inspiro överallt & Projekten hopar sig ..

på väg..

till andra sidan staden begav sig mina långa ben igårmorse..
mmmm...vad mysigt det är att slå sig ned x antal gånger för att ta sig en lite fika på vägen 
mot ett litet inredningsuppdrag
en riktig utmaning att bita tag i...måjagsäga..
och idag började äntligen min målarvardag..
som jag längtat efter penselniminhandochlimpåminafingrar
efter lämning står jag tre intensiva timmar till lunch ..sen några timmar på eftermiddagen
även om jag lugnt skulle kunna stänga in mig alla timmar på dygnet för att måla så har jag ett liv utanför ateljén
..röjarhamster med damp...en dotter med hela bokstavskombinationen och en valp som vill vara med"helst  liggandes i armvecket"..
hmmm...detta samt glimtar från min lilla promenad igår
 "där det är fullständigt vansinnigt vad cyklister det finns"och min blackboard är hysterisk redan nu..
är min inspiro. 




























































..lika svartvit med skrift som min inspirationsboard är ..ser mina minisar ut som fullkomligt väller fram under mina fingrar
Ahhhh...vad jag längtat efter detta
och mysig lunch på Teheran grill bidde det igår
fantastiskt gott
ikväll
ska det dansas
Tjohooooooooooo.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar