söndag 14 september 2014

Frustration..Härliga lyor & Vad helskotta är mitt valkort......

jaha


kunde man ju inte låta bli att hoppa av tunnelbanan i Aspudden idag påväghem från min mor ..
mmmmm..världens längsta loppis eller hurvardetnuigen..
tur att jag inte planerat och stoppat ned en redig hög med kontanter...för billigt blev det när kön till den enda automaten var oändlig..
men härlig solig dag med min minsta
med start av myscaféfrukost till min mors härliga våfflor..en liten tripp till Aspudden som bjöd på hembakat med gott kaffe
mmm..precis som en söndag ska vara
min inspiro idag är dock frustration  
står och stampar här hemma ..
 jag men blir stoppad av el och vatten "somjaginterör"och avsaknad av virke för loftsäng och vägg..
bahhh...därav bilder på härliga golv...fönsteravdelare och annat fint från Milk 


























































..sen att jag hela morgonen letade igenom hela lyan efter valkortet som helt makalöst försvunnit från mitt hem spädde på min frustration
..men efter tryggt samtal från vis person så gick det likabra med ID kort
pust
så......nu fårvisevadsomhänderikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar