lördag 21 juni 2014

Sommaridyll...Fågelfän & Värme komsikomsi....




Glittra är tillbaka


och lyckligare unge får man leta efter
denna fantastiska varelse som Holly har tagit till sitt hjärta..
jahaja...nu ser man inte röken av min lilla lintott
hon följer Älvan som en liten skugga 
mysig sommar väntas
Midsommaren har föflutit
mycket lugnare än förr
Vädret spelar ju in ...tyckte faktiskt det var rätt skönt att slippa undra om väggarna skulle bågna av folkmassorna..utan allt flöt på ..lugnt..makligt med klirr i kassan 
även idag försvann mina alster ut i världen ..allt från Österrike till Örnsköldsvik 
måste ägna några dagar i ateljén minsann
min inspiro går i sommaridyll till de andra som vakar över mig ...konstant
  























































..och så skuggor..helt betagen är jag över dessa vackra mörka avspeglingar
vad jag inte är betagen av är denna oerhörda kyla
allvar..nu får värmen komma tillbaka




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar