måndag 23 juni 2014

Dagar fyllda av effektivitet..Dans & Den där Waldersten ..igen..

..hemskt ledsen ..




men han är tamigfanmerproduktiv än mig 
trodde inte detta var möjligt..
konstnärsegot har prunket talat
han sätter orden/gubbarna som man tänkt på pränt
fantastiskt
och jag som är den absolut sämsta mediala följaren ever
har faktiskt börjat slava efter honom på instagram 
jajamensan...instagram 
helt otroligt vad stort det har blivit
och jag som varit med från början "innanfacebookkominileken" hade det bara för att göra om bilder till bloggen..försöker tappert ha så mycket privat space som möjligt
vem blir inspirerad av att titta på Holly iallavinklar och vinskålande berusad konstnär..
..därav att jag inte har länkat den till mina andra webbsidor
nåväl
här kommer just mina instragrambilder från min fantastiska ensamdag igår
där jag myste omkring i butiken och arrangerade installationer av loppisfynden från gårdagen och även från Thailand 














































..efter borrat upp metallbokstäver..sjungit med falskt till Edith Piaf...bakat smulpajer..skrattat av fröjd..dansat med de stackars regntyngda besökarna..fällt en tår av ren tacksamhet för mitt liv..
ville jag bara hem för att få ur mig allt annat som jag inte fått ur mig
eftermiddagen bringade tiotal snabba som nu står i butiken och inväntar sina framtida ägare
sådäja
snabb..effektiv äro även moi
hepp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar