måndag 30 juni 2014

Morgonstund...Italianos Hemliga Rum & Kräsen äro jag ...

.fortsätter mysa runt

..Ahhhh..mina mornar..
vill ha morgon hela dagen 
idag mös jag på min Italienska favorit Italiano på Birjer Jarlsgatan ..
Italienska smäktande toner möter mig när jag glider fram och beställer en la familia tack..
bara det gör ju att man mår som bäst..
 även ett sedvanligt besök på deras toalett hör till..
för att ta bilder givetvis..
vad annat kan tänkas när estetiken är hög
min gråa..murriga inspiro är smäktande ömsinta bilder
 på både butik och givetvis Italianos lilla fina hemliga rum

































































...nåväl..
jag och fiskmåsarna drog tidigt till Nybro
för att kolla in rean 
mm..vill ha lite fint på mig och kanske kan fynda
men såklart inte
kräsen även där
suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar