tisdag 1 juli 2014

Regnsmatter lockar fram min nostalgiska ådra...& Broms Karlaplan står sig...

fem hela minuter


hann jag lägga fram utanför butiken sen öppnade sig himlen..
men ändå mys
mitt stora vita regnosoll tjänar verkligen sitt syfte här ute på ön 
när vi sitter på bänken inunder och lyssnar på regnets smatter..och jag förnimmer mina barndoms somrar uppe på loftet i mormors stuga i Halmstad.
.mmm..varm choklad..regnets smatter..inunder dessa rutiga tjocka täcken som bara doftade som de kunde göra..fnissar ikapp med kusinen och bläddrar i Kalle Anka
70-tal när det värmer
nåväl...idag är det mysigt i tio minuter sen tröttnar jag 
så vi hamnade på Broms där min äldsta älskling huserar och bullar upp dignade kulinariska rätter med tillhörande rött i glaset för mamsen och syster...
lycka
givetvis mutade vi också kaptenen att släppa av oss vid Grönan där Holly som vanligt raggade upp någon stackars pojke som var tvungen att följa med 
detta är givetvis min inspiro
inunder skyfallsregn
via min Instagram








































..i ösregn med några vin inunder klänningen
kunde jag inte låta bli att gå in på IcaEsplanad på Karlavägen som hade 50% på allt
fynd..återigen fynd
fantastiskt
dagarna som är framöver kommer fyllas av efterlängtad dans imorgon ..vidare till Torsdag då Jag och Sara ska göra vår årliga Grönanosäkerkväll avslutningsvis myskväll med Lena på Fredag
mmm..härliga kvällar som kommer värma 
kunde bara solen komma fram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar