söndag 29 juni 2014

Längta..Trängta..sukta bör man & Nu börjar skissandet ....

när busmusen är hemma leker katten mys på stan 


..bahh..finns det något bättre just nu i mitt liv en promenad genom stan med rykande färsk DN
sätta sig på ett café och bara vara
mmmm...en småbarns mammas lilla oas av stillhet
Holly som legat nedbäddad några dagar har hållits hemma och jag har haft det lugnt och skönt..
annars står jag fortfarande i flyttkartonger till tak hemma och inväntar flytten som bär av den 2 Aug..
hur mysigt ska det inte bli att forma ännu ett hem under mina händer..
men flytta från 200 kwm till 70 krävs lite tankearbete och jag som lider av hamstersjukan har ju inte så kul tider
och även om jag fortfarande drömmer om den ultimata industrilokalen så ...
får jag nöja mig med vad vosgesparis visar
längta och sukta drömma får man 















































tillbaka till min verklighet så har lilla Gullnos"hamstern from hell" haft det kul med mina örngott
nåväl...bra till målartrasor blev de iallafall
veckan som ligger framför mig är fylld av urbotatråkiga pappershögar a la bolagsverket och deklarationen som ska in ..ve ...
och med avsaknad av min dans ikväll så kommer jag lägga upp mina långa och just nu
...bara få vara






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar