tisdag 24 juni 2014

Rör Ej..Lek Ej..funkar inte..& Jag målar a la butiken..

just det..



måste ju måla så det matchar butiken...
har väll aldrig någonsin fått in något orange i varken måleri eller butik
men det var tiden innan de franska bubbelflaskornas intog i min butik
mmm...ochseminsannvardetmånneundermedvetet som jag limmade på lite av den färgen
dagen som passerat har nog varit den mest ödsligaste i mannaminne
det är kallt...utlovades regnskyar och plussa sen på veckan innan industrisemesterns intog
så Holly har suttit med fina Ingela ute på bänken vid syrenen och ritat..klippt medans jag stått inne och målat..
mmm..och jag leker däremellan som vanligt installationer 
idag
hejviskalockabesökarna att köpa textil..färg och schabloner 
även är jag heelt faccinerad av att mina skyltar som det står
..rör ej..visa hänsyn..lek ej..
går totalt förbisett av besökarna  




















































































...Ahhhhh...finaste lilla klippdockan från Holly
även om mina nygjorda målningar som ej hunnit torka..kastades omkring av de stackars få som kom idag "helt otroligt" så är jag nöjd 
att få vara här just nu 
i detta mitt korta liv ¨på jorden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar