torsdag 12 september 2013

Sköna Loja dagar med mången intryck..& Med krav om snabb förändring

idag bar benen till Djurgården


..mmmm...eftersom mamsen varit på ön i månader fem nu så brukar jag efter varje säsong ägna mig åt mina fina ..dagarna långa och göra allt och ingenting
det har shoppats..åkts till Ikea och nu bar det iväg till Djurgården 
vi har fikat...besökt kungliga stallet..fikat..åkt upp i Kaknästornet" där Holly var förundrad hur liten Fjäderholmarna såg ut"
  ..återigen fikat med lunch därpå och såvidaresåvidaresåvidare
härligt och ytterst märkligt att gå i samma fotspår runt Djurgården som jag gjorde för dryga tjugo år sedan ..nu med min stora dotter..
-Åhhh..kom du ihåg detta..och det här..Lovisa ?? frågar jag sådär som bara mammor kan fråga.. 
Ehhh...Nääää..
nej hur kan hon göra det..då satt hon i barnvagn ..men ändå..
min inspiro denna somriga septemberdag blir från min instagram..
hade checkat av allt i morse för att kunna ta fina bilder med systemkameran..utan att ladda batteriet..
suck 





































det är egentligen för varmt för att dra på bootsen men ..jag vill vill vill ..
ha kläder på min kropp nu 
men med stövelprydda ben till dansen igår var det ett bra val..ty kvällarna är så där härligt höstkyliga nu..
ikväll fortsatt kurs i Lindy Hop..
kul att lära sig mer av denna fantastiskt berikande energigivande dans
vidare har jag målarkramp..önskar inget hellre än att få fatta mina penslar..
men det är stop och blockerat runt omkring mig..
nu måste någon förändring hända ..annars blir det inga målningar denna höst 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar