torsdag 8 september 2011

mystiska våningen är till salu



fikulera med två busfrön


..idag bidde det en vända till Ikea..allt smått kommer ju därifrån .
.tillika all färg som jag tar från Juhla ..
klart prisvärt..
så har jag tagit ned gammalt kakel på andra storväggen och tapet ..skrapat och skrapat..
pust
vad det är trkligt..lika tråkigt som grundmålning på mina tavlor..men det måste ju göras..
sen börjar det roliga..


ja så är ju mion favvolägenhet till salu..någon som vill ha en femma i Malmö..
jag vill..och önskar
har varit på väg så många år nu..men skaffar alltid något/någon som håller mig kvar



















                                  








    våningen är ju förvisso fin men det är ju stilen jag tycker om.
                                                  de har i princip allt som jag tycker om


   


     har ju visat bilder därifrån förut med benämningen de mystiska..eftersom inga namn har nämnts.
                                                                         se mer här



   mmmmm..avslutar dagen med riktigt grisit sött glassmaränggräddekolasås..min äldsta dotter drar mig i fördärvet..hmmm

1 kommentar: