onsdag 7 september 2011

Ttidningar på hög..rullar & vill läsa min tidning i fred..


Holly har fått en liten kompis att tacksamt reta..

..tänk vad skönt det är att ha en liten vän som kan underhålla min lilla älskling..
får så mycket gjort på dagarna när de leker tillsammans..
får tillochmed läsa mina sedvanliga morgontiodningar Svenskan och DN i lugn o ro..
förtrollande.
datoriseringen i all ära....ljudböcker....och allt ..
finns det något som går upp mot färsk morgontidning som dimper ned och väcker en ..
mmmm..tycker om att få trycksvärta på mina fingrar..blir verkligt på något sätt..
tumma på det skrivna ordet har alltid funnits och kommer aldrig försvinna..



                           

















                                                                





                                     





Yves Bayard hem








så Holly får väldigt gärna fortsätta pussa på Oliver..så mamsen kan bläddra i sina tidningar ifred..
men
i dagarna kommer det bli enkla snabba inlägg .. mycket att stå i.
.pust,,ska äntligen få lägga mina ömma axlar mot skön kudde..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar