måndag 9 september 2013

PÅ väg..I Ständig förundran & Pricken tillbaka

ord från svunnen epok..

fann jag iklädda kärleksbrev..på loppisen i Söndags..
dessa kommer givetvis hamna på mina alster..
som det kliar i målarfingrarna
mmmm...tiden är abstrakt..har alltid tyckt det..
inget äro nytt under solen ..ändå förundras jag över det mesta som händer runt omkring mig..
inget inlägg sen i Onsdags..? ..såg jag nu ..trodde det var endast någon dag sedan ...
men mycket har hänt och butiken är nu stängd med allt detta inneburit..
loja dagar med lyx...kalas..flärd och njutningsfulla fina ögonblick som värmer har vi haft..
detta är givetvis min inspiro
sista butiksglimtarna..älskade glasburkar..Holly på väg..valutaväxling..
och gladast är nog pricken som är tillbaka i vårat liv



















































och dansen ...givetvis..
det är svårt ..att lära sig Lindy Hop..
men eftersom jag fuskat/terroriserat alla stackars kavaljerer på danshaket ..upptäcker jag nu när jag lär mig de olika turerna att .
.-Aha..det var detta de menade och som jag inte förstod..
och det är ju givande..
ty utvecklas även på det fysiska planet är ju av godo..
nu fortsatt rensning och gallring
av mitt hem som ska minskas till 1/4



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar