tisdag 13 augusti 2013

Mina ögon suktar efter mer..Djurgårdsrunda & Rustic meet vintage..

vi leker oss igenom hela Djurgården på en dag



..är det som gällt idag..
med början på favvishaket flickorna helin voltaire för att sen hänga på låset för allas vårt Junibacken 
där även hela Ryssland..Italien och Småland också hängde..
suck
rask promenad till blå porten för något gott i magen 
folktomt..??..skönt ..vilsamt och nästan inga getingar
fantastiskt
avslutning på grönan givetvis
pust
man får ju som sagt inte roligare än vad man gör sig
min intensiva inspiro är givetvis glimtar från dagen " vadgörungen" och ännu mer bilder från fina sidan 
där min längtans ögon suktar efter något mer..dörrar utöver..alternativa boenden..

















































-Mamma molner badar..kvittrade min älskling 
mmmm...min världsbild är nog som ett barn..och låt den få vara så 
blir liksom lite mer roligare så





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar