torsdag 15 augusti 2013

Rör ej sakerna..Wendy Paterson & Äntligen funnit danspartner...

låt saker vara..för H-vete


är mina ord för dagen ..kan nog inflika att det håller hela längan med mig om 
när man stått i sin vackra fina butik varje dag  i nu snart fem månader
börjar jag bli lite trött på dessa
 "hejviskaintehandlamenraffsaochgörasönderdetkanviminsan" 
som kommer in flockvis i  butiken där allt är vackert och saker är väl uttänkt placerade ..
mmmm....man undrar hur folk tänker..
de flesta tänker helt enkelt inte 
de ser inte personen bakom butiken ..tanken och känner speciellt inte kärleken till allt detta 
..raffsraffsklämojdengickvisstsöndermerraffs..
men 
sen finns de de DÄR som verkligen gör att jag vill fortsätta med det jag gör
fina fina snälla mysiga energirika personer som ger så mycket av sig själva
som uppskattar det jag gör 
det är fint

nåväl..
min inspiro fortsätter med huvuden tätt tätt intill och fina bilder från .taverne agency där man får en liten inblick i konstnären Wendy Petersons hem 
































































Holly har även kommit in i åldern " åvadmysigtdetärattskötaommamsen"
hon ska smörja in måla dutta och kamma hår
fantastisk ålder och jag njuter/passar på såklart 
Äntligen har jag funnit några danspartner som passar mig på Lindy Hopen
 Ahhhhh...villvillvill bara få dansa med dem 
det bästa jag gjort i mitt liv och det roligaste jag har i mitt liv just nu 
nästa vecka börjar mer kurser och socialdans på det..myyyys..
det som inte är så kul är att sitta på sena bussen hem svettig som en ..
men det får man ta ..tills jag förhoppningsvis flyttar ett stenkast ifrån danshaket.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar