måndag 12 augusti 2013

Måtte nya drömmar komma till mig &..fantastiska Headfirst Coffee Roasters..

försök njuta av det enkla



är orden för dagen
svårt att förhålla sig till vekligheten när själen krampar..
distans..förnuft och tacksamhet för det man har..
rinner liksom av en totalt..
mmmm..med tunga steg framåt igen måste jag hitta det där..som jag tycker om igen 
försöka hitta nya drömmar..projekt ...planer ..
drömma om att finna vackra ting som hos headfirst coffee roasters.
givetvis håller de till i Amsterdam.
.denna mecka för fantastisk inspiro bilderna har jag lånat av bästa guiden  amsterdam next
uppmixat av mörka dagar som passerar



































små barn små besvikelser..stora barn stora..
mina fina på jorden 
det är ju därför jag blir så ledsen..vill ju skapa ett bra liv för dem som de kan förvalta när jag inte finns längre hos dem .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar