söndag 11 augusti 2013

Känsloförklaringar till kunder..Svart överallt & Min fina bror Urban

svart 


är ordet för dessa dagar
inte bara i sinne utan på händer..kläder och butik
mmmm...starka dynamiska avtryck i mitt lilla lilla enkla liv
har som bäst hållit på att fortsatt sortera och strukturera upp min butik och det hem som just nu ligger i spillror..
lite roligt är det när jag aldrig kan sälja något utan att ha en historia bakom allt..
-Åhhh..den klänningen hade jag vid milleniumfesten och..blablabla...
-...och denna hade jag på balen år 1999 när jag var tillsammans med...blablabla
..suck
kunderna får skavsår i öronen ..men är stundtals fascinerad av denna känslosamma kvinna som inte vill sälja något hon hängt fram och även fäller en tår när hon tar avsked från just DEN saken 
..hmmmm..
sen undrar jag varför det inte kommer in några pengar .. 
men allt ..precis allt blir så otroligt existentiellt ,,nu när själen är sårbar..
och mitt i dessa dagar har min bror med sin Alva besökt mig och Holly..
min inspiro dessa dagar i svart är just mina förklarande skyltar och mina bilder
dessa ord som följer/sammanfattar mitt liv .














































min storebror..fem år äldre..fina fina Urban
med mer rynkor ..klokare blick och mer ödmjukare hjärtan försöker vi klara /klura ut 
detta som kallas mitt i livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar