måndag 10 juni 2013

Kalasdagar ..Långbord vid vattnet & Kerstin vill va me....




kalasdagar

..kalasdagen var inne och precis som förra året var himlen svartare än ebenholts och öppnade sina portar som aldrig förr..
en ickefavorit i repris tänkte jag uppgivet när samtalen började ringas in för den ena avbokningen efter den andra
det har jag stor förståelse för..vem vill sitta å en kall båtfärd till en regnig Ö....?
men så händer undret och vädret bytte skepnad från svart till ljusaste soligaste och samtalen börja ringa igen för att nu säja Jaaa vi är på väg..
..min härliga kalasinspiro kommer här när min minsta älskling fyller fyra hela år



























































..kvällen avslutades intill vattenbrynet 
där min andra kärlek  höll sin käresta i hand..klingades i glasen och Holly och gänget med ansiktsmålade barn jagade Kerstin .." eller var det tvärtom" solen värmde på oss in i det sista och jag själv var oerhört nöjd med att dagen slutade i dur trots början i moll
imorgon kommer Sara att hjälpa mig med butik och Holly
eftersom jag står i tryckeriet med spanska skolan 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar