torsdag 16 maj 2013

Kärlek omkring oss..Solen börjar värma..& Kulinariskt på Djuret i gamla stan

Båtpremiär för lilla Kerstin 



...mmmm..Holly förklarar för lilla Kerstin att det är absolut inget farligt med båtar
..så härligt att se hur de små liven kommunicerar på var sitt lilla sätt
inte nog med att solen skiner på oss och värmer vårt vita skinn vi omringas även av både vänner..vovvar och andra små bräckliga varelser som har adopterat oss till sin familj
fantastiskt mysigt att få vara en del av detta fina
och min lilla butik håller på att värmas upp av allt detta 
snart kan vi sova över 
mina dagars inspiro är  
..blomsterplockande Holly..kärlekskrank And..MonsterKerstin..vilsamma ..kulinariska vyer








































det har rumlats om ordentligt i mitt lilla fartiga liv
mina Lindy Hop kvällar börjar skönja resultat..äntligen
och i går bjöds jag ut på finkrog av min kusin Carina
fantastisk krog som jag verkligen har längtat efter att besöka
vidare till min favvorithäng Stampen 
och idag givetvis häng på Grönan
Tur att Ralf hängde med för det bidde lite för mången vinglas för Kastman igår och fritt fall är väll inte det optimala för lekamen då
solig fantastisk försommardag väntas igen imorgon  



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar