söndag 12 maj 2013

Ibland Penslar..stämplar & Loppis Fynd

tidig morgon i solos tecken


..lika härligt som det är att alltid ha min lille vilde med mig lika befriande härligt är det att få någon enstaka morgon /dag för sig själv..
moderns lycka/OK..
så med tidiga morgonsteg gick jag förbi torghandlarnas Hötorg där loppisinbitna samlare redan var igång redo för fyndjakt..
och fynd bidde det 
så mycket så lastbilen körde förbi hemmet på kvällskvisten 
mysdag
annars har jag inte suttit still en sekund idag
hinner så oerhört mycket när lillälsklingen inte är med
det har tryckts tröjor..gjorts presentkit..sorterats och prismärkts
och stämplats text på ..ALLT..
det blir ju lätt så när lusten är större än begränsningarna
,min helginspiro
går givetvis i skapandets tecken





































alla runt omkring mig har bytt ut skrattet till mer ansträngt leende
för jag fotar allt och alla..och är givetvis mycket petig hur allt ter sig runt omkring mig..
spännande att följa utvecklingen ..måhända de gömmer kameran innan säsongen är slut..
gårdagskvällen tillbringades runt grillen vid vattenkanten
och trots att jag suttit här i så mången år tröttnar jag aldrig på alla slag av skepp som glider förbi oss
..här på min lilla lilla plätt i mitt liv 
just nu 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar