fredag 18 maj 2012

Känsla och värme hos Beam and Anchor... men iskallt ute i min Butik

bonsaisax inslagning med lyckoamulett

..kan det sluta storma nu 
...i dagarna som varit har inte varit roligt varken för oss som står i butikerna eller de stackars besökare som vindpinade försöker söka lite värme i hopp om att det finns i iskalla stenhusen vi står i
..men icke ..
så vad göra annat än hålla igång konstant.
.det är förvisso roligt för mig men jag har en treåring som vill ha lite kul också..
muta o kör äro måttot för dagarna
jag har blandannat slagit in mina bonsaisaxar i DN tidningspapper ..använder tidningspapper i allt jag gör ..vare sig det är till mina collage..målningar eller slå in paket
vackert..spännande och man tröttnar aldrig
håller även på att fylla upp i kiosken så jag har gjort piratlakritsbåtar ..godismuffins med bokmärke..
.dukat upp på arkivskåpen inför mors dag nästa Söndag..
så inspiro fattas mig icke..
några andra som verkar ha själ och känsla vad de gör är butiken Beam and Anchor.
kärleken till vad de tillverkar och håller på med genomsyrar hela deras webbsida 
.mmmm..blir varm i hjärtat av sådant
























..något annat som jag blir varm i hjärtat av är mina fina..tur att de har varandra att mysa sig varma tillsammans..
men de har ju lovat att värmen kommer imorgon ..det hoppas jag verkligen.
.för då är första natten jag o Holly ska sova över
..hmmm..tar med X:tra tjock madrass och elfilt..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar