söndag 20 september 2015

Tempora Mutantur..& Intensiva dagar med mången tankepauser....


magiska fina dagar


har förflutit
intensiva ..projektfyllda dagar
varvas med mången tankepauser....skapande ...vilopauser och ännu mer fikapauser
somsigböridettamittlillalivpåjorden
idag tog jag & min Holly båten ut till ön
solen värmde som aldrig förr och jag hade mysigt sagt att idag är vi minsann helt ensamma på ön
....
harvällaldrigvaritsåmycketspringibutik
önskemål efter fika...toa..dryck blablablablaa
nästa år är det jag som idkar cafe dessa fina dagar när allt på ön "tillochmedtoaletterna" är stängda..
nåväl
hann med mycket nu när det stora projektet är rensa bort allt i tryckeriet
Tempora Mutantur
måste ske..även om det svider negativt i själaskinnet
min inspiro är
glimtar
från mina mysfiradagar










































































Nimrod & Holly
definapåjorden
Har även betat av avskedskarusellerpåGrönan...regningfikapåZetas..
Flackatöverhelastanochlämnatmålningartillmysigaställen..
suttit i Saras Atelje och skissat projekt
härlig förhöst med andra ord
mer komma skall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar