tisdag 30 augusti 2011

På väggarna ..enkelhet & Amidas kolgrill..


fikulerastund i all enkelhet på parkbänk





enkelhet är ordet för dagen..tycker om att göra det enkelt för mig men oftast blir det  den totala motsatsen..hmm
när det gäller mitt hem så gör jag det enkelt för mig..det är klart jag gör om och fixar och håller på ...
men försöker inte krångla till det så mycket..kanske för jag har haft samma stil sen jag flyttade hemifrån ..gör det lätt för mig..
endast utökat sortiment och bytt struktur..material..
tycker om det enkla ..även på väggar..även fast jag har väggar fulla med tavlor så..

.. oljemålningar i omlott..utan vare sig kilram eller ram..som förflutet som rammakare så är jag övermätt på inramade tavlor..de tavlor jag har på väggarna har hängt med de sista tjugo åren..har målat över dem X:antal gånger..





                                                             är det så fint med...

Pia Jane Bijkerk
                                    
































                  ..avslutar med stans godaste lammkotletter..på Amidas kolgrill ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar