torsdag 12 april 2012

Black board & önskan om menytavla

Menytavla a la Moderna museet i Hollys rum

dagen startades på känd kaffekedja..
finns det något bättre än en stor blaskig latte sådär runt tiosnåret på morgonen med någon god smarrig macka och sötsak efteråt..
mmm..min guldkant varje morgon 
vidare på stan för att inhandla en vattenkokare "den andra brann upp när jag gjorde om köket ute på naampla"ops..
sen tråkhandling..synålar till maskinen..
jag kan mycket men sy är inget jag begåvats med..
får stressnerver bara att se en maskin..men har en vuxen dotter som får hjälpa mamsen..
om inte annat tycker jag om råa kanter och öljetter så ..
inte prata om björntråd som jag har till allt 
svart färg stod på lilla listan..ska göra en inspiration/black board på en av väggarna ..
för inspirera och visa lite vad jag tycker om plus att det är så vansinnigt roligt att göra om den efter humör och tid..
skulle så gärna vilja ha en menytavla men har hållt utkik länge nu ..de är så sablas dyra nya..
så idag blir det mången svarta boards/väggar..som ligger i tiden..
 alla bilder utan dem från Saras o mitt hem är bildarkivkällan pinterest.. 












Hollys rum







givetvis hos Sara




avslutar med min hysteriska blackboard/vägg i mitt kök..
imorgon blir det åttabåten med "förhoppningsvis mina hyllor från Ikea" till naampla..
tyvärr endast en kort dag eftersom båtarna går så  knasigt.
.men lite får jag nog allt gjort..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar