lördag 14 april 2012

Pirater..styckscheman & Daniel Milton

styckscheman under process 


..vädret har ju inte varit till sin fördel dessa ö dagar...
hur kallt kan det bli när nordanvinden blåser rakt in från vattnet..men har fått mycket gjort iallafall..
mina Omarhyllor från Ikea kom mycket riktigt med den utlovade båten..så jag hann faktist på tre timmar få upp arton hyllor och förankra i väggen..bra jobbat ..
nu snart är grunden lagd så det roliga börjar..att iordningställa allt..på kvällarna sitter jag och skär ut stämplar till tryckeriet..
det är givetvis pirater men också styckscheman..oldschooltatoo..osv
alla former som jag förr tillfället tycker om
mitt kreativa rum är ute på naampla just nu när min målning ligger i träda till hösten
min inspiro är givetvis uppbyggnad av naampla och konstnären Daniel Milton som jag skrivit om förr..
tycker han visar på bra sätt hur det är i den kreativa kraften som man lever med i och inte kan/vill komma ifrån..




























tomma ekande hyllor väntar mig imorgon när jag äntrar dörren till butiken..de väntar på att fyllas upp av allt jag tillverkar och handlat in..spännande att se allt utvecklas..
imorgon skiner solen har de visst utlovat..det underlättar lite när man släpar på treåring ..korgar och överfyllda stora kassar..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar