fredag 28 oktober 2011

Letar styckscheman..äntligen för mig själv & lugnet har sänkt sig ..


blåbär i farten


....a nu har halva familjen begett sig till Thailand i några veckor.
.lugnet sänker sig över det Kastmanska hemmet
.hmmm..alltid en liten omställning ifrån kaos till lugn och ro.
.ska bli jätteskönt att bara kunna fokusera på mina kära döttrar och mitt skapande och framförallt mitt kök..
slippa ta hänsyn hela tiden om jag inte plockat undan verktyg eller penslar utan bara köra på
..super..
ska börja nu ikväll med att spika upp Hollys alla bilder som jag tog ned härom veckan när jag gjorde om..
omlott..
påvarandra lite förändrelig kaoscollagevägg är tanken..

här är motsatsen..väggar som ger lugn & ro













































i hemmets nu "lugna vrå"steks det hamburgare med diverse godsaker till ..njutas med gott rött för att fira några rogivande veckor som jag har framför mig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar