onsdag 21 september 2011

..många bollar i luften och fler tavlor på väggen..


frukostmöte med Sara ..vår nya kompanjon inredningsfotografen Benedikte..
en busig Holly och en uppretad Carola..


..di små på jorden de vet hur de ska ställa till det för mamsen..
Lovisa har under alla år följt med mig på alla projekt och utställningar..en liten stilla blondin vid min sida..min ljuva skugga..
sen kom Holly..tänkte då att jag skulle göra en favorit i repris och låta henne följa med mamsen runt om i både in-utrikes på uppdrag..
meeen.
.hon är av en annan kaliber än min äldsta dotter..

vad göra..
...igår lyckades jag av någon outgrundlig anledning slänga bort en del av mina bloggsidor.
.hur det gick till det har jag ingen aning om men uppretad blev jag för jag har inte bilderna kvar..de var mina finaste tavelbilder..grrrrr
 ..men så idag .
.äntligen dök Benedikte upp i våra liv..som vi letat fotograf till våra inredningshem..
nu stämde allt..
kul..med start nästa vecka.
.läs mer om henne och
följ våra stylistuppdrag ... under la loba..



ja då får jag väll börja samla bilder igen..



 
                                        ..hade denna stackars bilden kvar i mitt bildarkiv..




                                                             



                               





                                             








..housedoctor har ju fina reklambilder..sen kommer man till butiken..likt Ikea undrar man ju om det är samma ställe som lockat en med reklamen ..dåligt















..samma soffa min andra ljuva blondin med tillägg prickig vovve..
tidigt inlägg idag.. nu vidare till min webbshop som igentligen är färdig endast de där jäkla transporterna som är käppar i hjulet..grrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar