torsdag 22 september 2011

förvaring bakom plåtdörrar..skulpturer ..mycketsvart & försvunnen skena..?

Fikulera på Wallins bageri som jag även lagt under fikulera ovanför..



..idag flödade både solen och skaparlustan..
åkte till söder för handla på mitt stamställe Wiströms på Folkungagatan..bäst och billigast istan..
då är det inte billigt ändå..
men vad göra när man inte är biburen.
.tar med min externa hårddisk/packåsna (Lovisa) för att inhandla skenor där..som jag ska sätta upp i Hollys rum..
allt gick smidigt vi fick även en frisk promenad genom stan tills vi upptäckte var är skenorna..?
ja hjärncellerna i den Kastmanska familjen är ju inte korttidsminne..
slog våra kloka huvuden ihop och kom på att vi hämtat ut ett paket på Hemköp..sådärja..när ska jag nu hinna dit och hämta dem..


även om inte skenor kom upp idag så har jag sorterat Hollys alla saker..så det bara är upp med dem sen..



förvaring..skulpturer och svart
bästa jag vet ..











                  
                          
                                 .Svensk konstnär som gjorde installationer av alla sina saker färgmässigt
                                                                 ..ser ut som mina prylar..läs mer om henne..



                                      favvotidningen...som ofta har inspirerande bilder..













                                       gamla gympaskåp och graffiti...vill ha i Hollys rum



                               








..sista flytten så hade Ralf inskaffat bred stark tejp..ojavadbra..tänkte jag tills vi skulle lossa allt sen..halva tejpen gick inte att få bort..nu..är jag överlycklig..så snyggt..riktigt rock´n..



     mina plåtslåp..nya ikeaplåt blev hejviharhängtmediallasvängarskåp.. fantastisktoch mycket wabi sabi




                              


nu har även en liten del av mina knivar kommit upp i köket.
.igår beställde vi fläkt och porslinsho..
på gång




..köket ser fortfarande ut som en byggplats men tid för chokladbollar har man alltid..Hollys första.
.stort..
sitter nu tidig eftermiddag och skriver inlägg med en vild Holly på ena sidan en dregglande vovve på andra och munnen full av chokladbollar..mmmmm..mitt i livet..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar