måndag 19 september 2011

Tavlor på rad..golvet eller i vitrinskåp..

fikulera hos Lena i gamla stan..

Holly läser/diskuterar nästa års trender med Lena..
sommaren som kommer är visst min enligt trender..kalk..sand..berg ja alla element som jag älskar.
.intressant då kanske det kommer något spännande även inom inredning som jag gillar..
regnet öste verkligen ned utanför fönstren när vi satt i hennes lilla ateljé och fikulera äppekmunkar med latte
..mmmm..
också spännande att se hur hon gjort om i butiken och hennes nya tavlor..

prat om tavlor..hur hänger de hos er..?




..Lena hade stoppat in en del i lilla vitrinskåpet..






                                                        .                the selby













               




















hema hos mig..



efter en ännu intensiv dag med ständiga fikulerastunder ..har jag även myst med döttrar och vovve..hunnit kakla ännu mer i köket..hunnit göra lite datorspaning ..och planerar inför morgondagens shopping runda med sikte på vinterjacka till lilla Holly..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar