söndag 15 maj 2016

Alteregon vältrar sig i beröm & Yepp....jag tycker om detta väder..

släppa lös mig i Årsta Partihallar


kanjubaraslutapåettsätt


överfull bil
och
glatt sinne
...
hepp
nu är de tre våningarna klara och stylade
pust
skönt att höra att kunden var jättenöjd och alla mäklarna ville flytta in på stört
detärjusköntförallaensalterego
nu
ska jag ta det lugnare
baravarabara
mys
svårt att visa mer en några glimtar men här är en mix av både mäklarbilder och mina
en ungkarlslya i industri..blackandwhite
en i asien style med världens mysigaste hemliga trappa ned till vinkällare
och familjen provance
det bästa med homstaging är ju
man tagervadmanhaver
lägger till lite knäpphet...mycket känsla och en hel
jävlaranamma
stilretoriken äro på topp





















































































molnen och kylan har nu ön i sitt grepp
och hipphipphurrrrrrraaaaa
vadmysigt
vi har det
nu
kan jag fixa iordning min oas
jorden

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar