söndag 17 maj 2015

Har satt ned Foten...Ut ur butiken ska de...Vi förlustar oss & Holly är den enda som får in pengar...

HA......!!


NU
har jag satt ned foten...visat var skåpet ska stå
för alla dessa fjäderfän som älskar min butik och glatt smutsar ned och skiter på allt
mmm..gäller ju att vara rakochtydligochintetanågonskit
grumff...
..
tänk att ön kan vara så fantastisk underbar när solen skiner och glada fina besökare"dåimänsligform"kommer till oss..
och
ljusa tankar inlindande i bomull kommer till en
 -Yepp..detärjudärförjagärhär.....
tills det kommer sådannahärkallafruktansvärda dagar då enda tanken är
-Vad f-n gör jag här....
mmmm...vädret har inte varit oss nådiga denna start på säsongen
men vad annat göra än
dricka gott...äta ännu mer kulinariska mumsbitar
för
är det något som vi konstnärer kan 
så är det att njuta
i överflöd
denna saliga inspiro
visar glimtar från min instagram 
ty det är för kallt för fingrarna med systemkameran



































































....
det är ju tydligt vem som satte ned lilla foten
och den tillhörde inte mig
nu flyger de in över mina hinder..öppnar dörren med sina näbbar...men va......
orka
men orka dansa gör jag 
igår släpade jag en mycket motvillig godistant till BoggieWoggie kväll
-Jag tänker minsann inte dansa....!!..manade hon lätt förargat innan..
sen var tanten uppe mer än jag och skaka sina lurviga..
har även haft tid att ordna en massa Hollyprojekt inför sommaren
min yngsta som ärvt min kanintevarautanprojekt ådra
har nu den finaste lilla lotthörna vid vattnet
med dignande finfina priser
och vem kan motstå denna lilla lintott som första anblicken invaggar i en timid lockelse  
men då lintott förvandlas till besviket troll
 när de inte köper en är ju en annan syn på saken 
hmmm... måste nog slipa lite på humöret där
denna vecka
 kräver några jobbiga existentiella svar
men bjuder även på en massa fint som dans och mys med vänner
svart&vitt
somsigbörhärilivet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar