måndag 8 maj 2017

Första veckan Avklarad...Nu börjar sommarpusslet & Min famn är full av kärlek

 allt med besked och trombvarning

mmm..denna vecka som pendlat mellan solsken..hostafrånhell..kyla..härligamötenvidvattnet...ännumermys..
.grönanharjuöppnat...bölderfrånvar..ännumersol....merkarusellåk..
och
 mer kyla..

lägg till all härlig knasig retorik som återupptas och som aldrig sinar
VIP till Cityakuten 
medalltdetinnebär
och
små härliga kärlekar i famnen 
stadsvandringar in progress
...
vår nya lilla tillskott i familjen 
och
vad gör kvinnan på bergen 








































































mmm
mitt bland magnolian 
sitter min äldsta älskling 
lugnt och stilla som en blomma 
medan hon trött men vant iakttar sin mamma springa omkring med tavlor över ön 
stilla 
är ju inte min melodi
även om förkylningen har bitit sig fast i min lekamen 
trotsar 
kraften nyfikenheten och glupskheten den ..
Tack
ännu en gång för mina starka härliga gener
Tack 
ännu en gång för jag får hålla på med det jag älskar 
Tack
för att jag får fylla min famn med så mycket härlig kärlek 
ty mina pussar sinar hellre aldrig 
på morsdag hämtar vi hem vår lilla svarta nystan 
nu är namnet ett mysterium vi måste lösa 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar