onsdag 31 maj 2017

Holly & Coco ...Coco & Holly


jag har fått en bebis
och
jag har för mycket bilder
...
så vad göra då 
förutom att lägga ut dem på alla bloggar övriga instagram man har 
jo man skapar en ny 
coco_kastman
för bilder blir det 
jag väller av en förunderlig kärlek till denna lilla parvel redan och vet att det kommer fördjupas i många år framåt
jobbigt javisst
men har jag kunnat överleva Holly så klarar jag allt
men
valp klarar jag av men i kombination av en Holly 

well

hade inte räknat med Hollys oerhört innehållsrika repertoar av känsloytterligheter
snabbt går det från svartsjuka djupt sprunget ur ensambarnets lilla djup .
till glädjetårar av glädje för
 valpdetharhonminsannönskatsig.
och slutligen en bred dramatisk skräck för att Coco ska äta upp henne
 ty rädslan är ju befogad....
....
borde kanske anat liten uns av det 
iallafall speglars det
 i lilla Mimmis hamsteranlete
roligare har hon ju haft det i sina guldhamsterdagar

...här är glimtar från trampolinvalpfragment a la Kastman







































































Holly & Coco
Coco & Holly
Holly & Coco
de små liven som ska växa ihop
fint berikande
som sig bör här i livet 



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. ...Tack ..ja jag hinner liksom inte med att lägga in så ofta bara nu när Instagram tagit över ...men kul

      Radera