onsdag 17 april 2013

Vindpinade in till själaskinnet..& Älskade ungen min

Vårens första vårkvist..enligt Holly



..blå himmel..
vad underbart kuttrade jag myssaligt imorse samtidigt som jag glatt bestämde fikadate med Lena i Kungsan
mmm..
kunde ingen berättat att det stormade isnudd fara för livet
..och att Teehuset som var vår dateplats inte var öppet
jaja..stillgoingstrong
 fikastrebrar som vi äro tog vi takeaway och satte oss i vinpinlandet
bidde en rätt snabb stormig fikulerastund men ändå med bra substans som det alltid blir med min Lena
nåväl..Fredells var målet denna dag..
Håller på att iordningställa mindre målningar till butiken och reglar ska på bakom.
min inspiro denna stormdag är 
Min älskade lilla medhjälpare Holly och fikabilder det inte stormar om av fina Hannah
plus att det känns bra att kunna lägga in mer inlägg på denna blogg ...nu när min Konstblogg börjar sina av inför sommaren 






































..antingen börjar jag bli skadad eller så ska jag värvas som krigskorrespondent..
För min första impuls när Cilla drar ned Holly från stenkaninen är 
inte att trösta..utan ta fram kameran 
hmmm...vad säger detta om mig
måste fråga Clas Ohlsson 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar