måndag 6 mars 2017

Sista veckan innan Buddhaland..& ....dessa sovkuddar ...Hahahahahaa....

jag älskar



fina ord
som omhuldar allt jag tar mig till 
här i mitt lilla förgängliga liv
vad annat kan man göra
och
ös på
med hela ens kraft vilja och utan kontroll
helt hejdlöst...besinnighetslöst
ska kärleken vara
även om det skrivs kärleksförlåtlappar till höger och vänster inom de Kastmanska väggarna nu
är det ju kärlek det med
även om man är helt slut ibland 
..
inferno
är mitt liv annars
som vanligt alltså
mmm...det verkar som jag lägger in min högsta växel
för snart är motorn slut
känns det som 
livet är ju så oerhört kort och bräckligt 
måstemåstemåste ju få hinna me
ett tag till
min inspiro 
är gråa glimtar från olika slag av kärlek















































































Hahahahahahaaaaaaaa....
detta är ju kärlek med stort K
fasen ..
lyrisk av tanken på dessa människor som kommit på dessa fina
..Tack
skrattar fortfarande
har man någonsin tråkigt här i livet ..är det ju bara att köpa en av dessa sovkuddar
och 
skulle göra vadsomhelst
för att få vara en fluga på väggen när de skulle tagit dessa kort.
..
-Ja nu sitter du här och ser avslappnad ut..lite loj låtsas sova...!!! 
..
- luta dig lite över bordet och stoppa in händerna ...sådärmysigt.....

Hahahahahahahahahahah....lovely





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar