tisdag 28 mars 2017

Bulleroblingbång från Buddhaland & jäklar vad mycket fynd


bullerobång
heppohipp
i
detta hysteriska inferno av intryck
för alla sinnen
av godo och även ett måste med skygglappar på
..180 när tromben Kastman försöker forsa fram i 45 graders hetta
pust
helt slut
Ty hasande steg är icke min melodi
"om man nu inte hasar omkring på en strand i denna enda målriktningen för bad och skugga"
men
tvetydigt är min hatkärlek
älskar denna totala fria företagsverksamhet och även lätt anarkistiska sida de hyser till allt 
dock inte till kung o Buddha då men...
fantastiskt brett sinnelag för allt udda 
inget är konstigt i Thailand
sen
är det ju detta 
med denna otroliga hetta
luftfuktighet från hell
dofter som inte alltid retar aptiten 
första veckan a pricksvullkliutslag när den arma kroppen chockat ifrågasätter vad gör du med mig
inget land att ta en förälskelse till i första taget
men 
till slut tyar man inte gitter inte bry sig
utan man måste gå igenom det

och sover gör de överallt
förstår dem 
min oerhört långa ihopsmäckade inspiro
är fynd...doftbilder..ännu mer fynd
drinkarpåtaketiBangkok
och
Hollys attityd 





















































































































jag och mina guldlockar i släptåg
de är vana med min melodi mina steg mitt humör
förvisso mången suckar skäll
och från min äldsta 
förmaningar
kloka sådana
bra att hon finns som kan hejhejhejda mig 
ibland
när mina långa ben hinner före min hjärna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar