måndag 27 februari 2017

Bara för jag tror man kan odla allt...& omvälvande berikande dagar passerar..



odlar bröd..sår bagare och älskar luft
..
älskar även mitt liv runt Hötorget
denna föränderliga torghandlarloppisflärdmötesplats
mmm..steg ett i vårskyltning äro avklarad
även
full action i min lilla målarverkstad
då deadline efter deadline ska bockas av 
innan
jag och mina älsklingar drar till Buddhaland
sneglar även mot vad som ska hägra i högar ute på ön
helt osannolikt att det endast är två månader kvar tills jag sitter på min bänk intill vattnet
mmm...nya föränderliga tider stundas 
och jag är så tacksam 
att jag hänger i 
eller 
styr tåget
eller nått
inspiro
är glimtar a sedvanligt fullspäckade dagar ..skapandes krafter..ögats behag och vingelminge
allt inunder ett tjockt tjockt lager av 
kärlek
































































..så berikad 
att få omslutas av allt fina
kulinariska mumsbitar avlöser varandra ..skratt ifrån magen likaså
och
jag vill ju bara dra upp min kärleksväxel ännu mer
omdettaäromöjligt
en vecka kvar 
sen ska allt vara avbockat inför resa och solbadmumskollapåallafinafabriksting
denna vecka stundas 
gäster varje dag ..bio ..bowling..
uppmixat med XXX antal krogvandringar med olika slag av släptåg
..även ett litet begrepp som heter fritis
har förankrats i mitt hjärta
nästa lov tror jag bestämt att mitt hjärta får gå några dagar där
..undrar även om de har fritis för hamstrar
googlar eller frågar Claes Olsson 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar