torsdag 20 april 2017

Glupskheten benämns Kastman..& låt minnen av kärlek förankras i hjärtekammrarna

vilka dagar som man lagt bakom sig 
eller
 veckor sen senaste inlägget
min dator höll på att kollapsa av mängden bilder och filmer
så jag tar var tvungen ösa över i externa hårddiskar

...man är RÄDD för att förlora sina minnen man försöker hålla fast vis
"typ Dorisminnet är ju både mitt kall och OK"

..man är RÄDD för att förlora sina nära & kära 
"ty bräckligt äro livet"

man är RÄDDför att missa något..roligt..enkelt.
"ty nyanserna äro ju oändliga"
och vi hade turen att få leva vidare

därför
har jag verkligen tagit i med hullochhår allt för att sudda bort det mörka 
och försöka njuta ännu mer om det är möjligt 
men känns lite väl överlag när cigariller hänger i mungipan och det samlas både punch vin bubbel sherryglas mellan fingrar ...
hejhejhejhejhejdlöst..
 med bara den glupskhet som benämns Kastman 

har ju aldrig sett mig som en nihilist utan som en sybarit 
halleluja

yepp
min förankring här denna dag
är minnen  från den totala uppvaknade tragedi som vi upplevde bara för ett tag sen
 till 
glupskmatfrosserekanmanälskameränvadmangör
Mimmi in D house
och Holly ..hurskadetgåfördettalillaknytte

























































 





















































ytterligheter
som kallas livet
allt är så mysigtgott sen vänder man sig om och mörkret kommer 
ett varv till ..måste älska mer
sorgen nafsar
sedåtill att intaförlusta eder
mmm
älskar mina sönderochsamman
imorgon kanske man inte andas längre
minnen 
som förs vidare 
både på pränt
webb målning
och i Stockholm efter terroratacken 
väggar...lappar blommor som vi fyllt med gråtbeslöjande hjärtan 
 men ändå
viktigast att få föra vidare i hjärtekammrarna på de som man pussar sönder och som fortfarande andas 

nu 
så är det då dags igen 
ut mot ön 
öppet "29 April till första veckan i September
undrar vad som komma skall
få lägga in mer kärlek och njutning 
så blir nog allt av godo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar