onsdag 20 april 2016

Homstaging...De totala Inlevelsen är både mitt Kall & Ok

den vanligaste frågan jag brukar få är 
var hittar du inspiration
.....
ge mig en kapsyl och jag kan bygga ett hus
enbart av vilja
typ
går alltså igång på allt
jag brinner och aldrig kommer lågan att släckas
men balansen att kunna säga Nej när man går på knäna eller kryper fram 
är svår
jag tycker ju allt är så roligt
kan inte hejhejhejdamig
inspiron 
är lägenheter in progress
känslan är viktigast
sen är ju recycling min grej
ytterligheter






























































..har hittat på så spännande personer som bor i dessa fantastiska våningar 
så jag är hopplst kär i dem 
sorgearbetet när lägenheterna är sålda 
blir ju total
nu pratar vi inlevelse
både mitt kall & Ok




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar