söndag 17 april 2016

Halva Projektlistan avbetad...Förbereder Butiken &..Kärlek Överallt



skönt att få ha lite lugn & ro här hemma


absolut jätteroligt med alla projekt men får man inte landa en stund i hemmets vrå
och hämta lite kraft så...
men nu är Ikeaprojektet avbetat 
check
har även börjat formge och beställa vackra ting till butiken som öppnas om två veckor 
check....
och nostalgiådran då la loba handen dök upp igen värkte till lite extra
fick även in min tid på rockabillyfiket lolas som jag byggde upp strax innan Hollys födelse
snart tjugo år sedan
...abstarkt
målningar rinner iväg likt en porlande behaglig bäck
check
men tyngden vilar på lägenheterna som nu har grundats
nu snart börjar den roliga stylingen
glimtar från verkliga galenpannordagar 
med färg precis överallt
kommer här 
















































































men viktigaste av allt 
är att jag fått pussa ihjäl min äldsta älskling
vi har betat av Östgötakällaren..hemmamys...Svartengrens och idag lite Thailmassage på det 
nu
en ännu mer intensiv vecka framför mig
då jag drar till Götet 
på Lördagkväll
för pussa på min älskling ännu mer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar